sâmbătă, 1 iunie 2013

"O sa-l alaptez pana merge la facultate!" Ce spune Shakira despre viata de proaspata mamica

Se pare ca superstarul pop este cat se poate de incantata de ipostaza ei de mamica de baietel.
O sa-l alaptez pana merge la facultate!  Ce spune Shakira despre viata de proaspata mamica
Shakira si iubitul ei, fotbalistul Gerard Pique, au adus pe lume acum patru luni primul lor copl, un baietel pe nume Milan,

Si se pare ca vedeta este incantata de tot ceea ce tine de cresterea si ingrijirea micutului.
"Alaptarea a fost una dintre cele mai frumoase experiente din viata mea. Iubesc sa fac asta! Nu ma pot opri! Cred ca o sa-l alaptez pana merge la facultate! Sunt dependenta!".
Cantareata columbiana, in varsta de 36 de ani , crede ca alaptarea a ajutat-o sa slabeasca dupa sarcina.

"Cred ca ajuta foarte mult. Nu m-am cantarit inca...Cred ca sunt aproape de greutatea dinaintea sarcinii, dar nu pot sa ma declar victorioasa inca!".
Shakira a mai spus ca este suprinsa de cat de relaxata este in legatura cu fiul ei, deoarece credea ca va fi mult mai obsedata de detalii si de a detine controlul.

"Ma gandeam ca o sa simt nevoia sa controlez totul pentru ca asa sunt cu melodiile mele, cu cariera si cu tot ceea ce tine de profesia mea - imi place sa detin controlul. Dar cu el sunt atat de relaxata - e suprinzator pentru ca toata lumea credea ca o sa fiu una dintre mamele alea isterice, care sufoca copiii. Dar eu nu sunt agitata deloc, sunt chiar relaxata", a mai marturisit vedeta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu